Юридическая практика (1133)
Заява про роз’яснення рішення суду
Виходячи зі змісту ст. 221 ЦПК України зрозумілість рішення полягає в тому, що його резолютивна частина не припускає кілька варіантів тлумачення.
Позовна заява про визнання права власності в порядку спадкування за заповітом
11.11.2006 року померла гр. О., яке все своє майно заповідала гр. Д. (надалі – позивачеві) заповітом від 31.03.2003 року, що посвідчений секретарем ... сільської ради ...району Київської області.
Заява Семиполківському сільському голові
Статтею 118 Земельного кодексу України вимагається щоби до клопотання надавалися відповідні графічні матеріали бажаного місця розташування земельної ділянки. Для того щоби виконати вказані вимоги я звертався до Вас із запитом на інформацію від 10.08.2012 року за № 14. Відповіддю від 13.08.2012 року за № 844 мені відмовлено за підписом сільського голови з тієї причини, що дана інформація належить до інформації з обмеженим доступом. При цьому половину відповіді присвячено інформуванню мене щодо можливості оскаржити відмову у наданні інформації через суд.
Запит на інформацію до Семиполківської сільської ради
Відповідно до ст.ст. 17, 18, 19 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», ст.ст. 19, 20, 21 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» та з необхідністю організації контролю громадськості за процедурою надання земельних ділянок громадянам у власність, згідно ст. 118 ЗК України:
Скарга про порушення земельного законодавства
Ми, що нижче підписалися (тривалий час працюємо у селі Семиполки на законних підставах), подавали клопотання від 21.11.2011 року у порядку ст.118 ЗК України щодо отримання земельних ділянок для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд до Семиполківської сільської ради Броварського району Київської області.
За принципом «хочу дам», «хочу не дам», «дам скільки захочу»

Ми, що нижче підписалися, маємо підозри, про порушення земельного законодавства головою та депутатами сільської ради села Семиполки Броварського району Київської області.
В результаті їх протиправних дій земельні ділянки за правом безоплатної приватизації надаються за принципом «хочу дам», «хочу не дам», «дам скільки захочу», що явно порушує Земельний кодекс України. Підтвердження цьому отримали з листів, в яких сільська рада повідомляє нам про відмову в надані земельних ділянок або наданні в неналежному розмірі.
Так одним громадянам земельні ділянки не надають, іншим надають, проте половину від встановленої законодавством площі, а саме 15 соток замість 25.
Окрім того земля виділяється для певних громадян для наступного продажу, тобто не для власного використання. Маємо підозри, що на двох селян виділяють одну ділянку в 25 соток, а іншу ділянку за допомогою махінацій і протиправних схем продають за гроші або віддають «нужнім, своїм» людям.
Позовна заява про зобов'язання Печерської РДА вчинити певні дії
13.01.2012 року в Печерську РДА (надалі – відповідач) представником позивача за довіреністю Кізіма Ігорем Віталійовичем було подано заяву, зареєстровану за № 449, в якій від імені Х Х Х (надалі – позивачки) були висловлені прохання організувати службове розслідування та провести його контроль з вказаних у заяві обставин, за наслідками якого звернутися до правоохоронних органів з відповідною заявою; скасувати розпорядження від 21.01.92 року за № 111 щодо передачі квартири № 11 по вул. Лесі Українки, 1 у м. Києві в спільну приватну власність та видати нове розпорядження щодо передачі квартири № 11 по вул. Лесі Українки, 1 у м. Києві в приватну власність Х О.А.; скасувати свідоцтво від 12 січня 1997 року про право власності на житло щодо передачі квартири № 11 по вул. Лесі Українки, 1 у м. Києві в спільну приватну власність та видати нове свідоцтво про право власності на житло/квартиру № 11 по вул. Лесі Українки, 1 у м. Києві на ім’я Х О.А.
Позовна заява про визнання недійсним кредитного договору
01.09.2008 року між позивачем та відповідачем було укладено кредитний договір № 01014138524, який не відповідає вимогам законодавства та підлягає визнанню недійсним у судовому порядку.
Підстава 1.
Відповідно до Свідоцтва про реєстрацію фінансової установи ТОВ «ПРОСТОФІНАНС» (відповідач по справі) зареєстрований як фінансова установа відповідно до розпорядження Держфінпослуг 06.11.2008 року за № 1276, а кредитний договір з позивачем було укладено 01.09.2008 року.
Ця обставина доводиться доказами: кредитним договором та свідоцтвом про надання фінансових послуг.
Тобто, під час укладання договору відповідач не мав на це права, оскільки не мав статусу фінансової установи та відповідного дозволу/ліцензії.
Згідно положень ст. 5 «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» фінансові послуги надаються фінансовими установами. Надавати фінансові кредити за рахунок залучених коштів має право на підставі відповідної ліцензії лише кредитна установа.
С Т А Т У Т Київської міської громадської організації МУРОМСЬКА 7/13
1. Загальні положення
1.1 Київська міська громадська організація "Муромська 7/13" (далі – Організація) - є добровільною самостійною неприбутковою громадською організацією.
1.2 Організація створюється і діє на основі добровільності, рівноправності її членів, самоврядування, законності та гласності.
1.3 Діяльність Організації здійснюється на основі цього Статуту, власних програмних і нормативних документів у відповідності з Конституцією та чинним законодавством України.
1.4 Діяльність Організації поширюється на територію міста Києва, має місцевий статус.
1.5 Організація набуває прав юридичної особи з моменту її державної реєстрації.
1.6 Організація має власні рахунки в установах банку, має печатку, штамп, може мати власну символіку, та іншу атрибутику, володіє відокремленим майном.
1.7 Організація має право на добровільних засадах вступати в спілки (союзи, асоціації, тощо), утворювати коаліції, укладати угоди про співробітництво і взаємодопомогу з громадянами та іншими організаціями на основі спільності інтересів і цілей та у відповідності до чинного законодавства України.
1.8 Юридична адреса Організації: м. Київ, вул. Празька, 3, квартира х.
1.9. Повна назва Організації: Київська міська громадська організація "Муромська 7/13". Скорочена назва: КМГО "Муромська 7/13".
Подробнее ...
Позов до управління юстиції в м. Києві
21.12.2011 року нами (позивачами по справі) подані документи для проведення легалізації Київської міської громадської організації «Муромська 7/13». Документи зареєстровано за вхідним № 09-1369 від 21.12.2011 року.
Позовна заява про застосування наслідків недійсності нікчемного правочину
Житло позивача, а саме квартира № 21/4 є комунальною власністю громади Шевченківського району у м. Києві та належить до житлового фонду.09 квітня 2003 року між відповідачем-1 та відповідачем-2 було укладено договір № 6117/8 оренди нежилих приміщень територіальної громади Шевченківського району м. Києва під гуртожиток (надалі – договір оренди), який було неодноразово пролонговано, зокрема у судовому порядку (рішення господарського суду м. Києва від 16.07.09 у справі № 40/108).
Пропозиція про розгляд питання та прийняття рішення Київською міською радою щодо приватизації житла
Пропозиція про розгляд питання та прийняття рішення Київською міською радою щодо приватизації житла, яке займають мешканці (члени територіальної громади м. Києва) по вул. Муромська, 7/13 у м. Києві та про ініціювання проведення комплексної перевірки Київською міською радою дотримання законодавства України щодо приватизації житла у м. Києві, яке перебуває у комунальній власності з різним статусом, в тому числі гуртожитків.
Позовна заява до Київської міської ради
16 лютого 2012 року членами ініціативної групи (до якої входив позивач) з питань місцевої ініціативи до Київської міської ради було подано пропозицію про розгляд питання та прийняття рішення Київською міською радою щодо приватизації житла, яке займають мешканці (члени територіальної громади м. Києва) по вул. Муромська, 7/13 у м.Києві та про ініціювання проведення комплексної перевірки Київською міською радою дотримання законодавства України щодо приватизації житла у м. Києві, яке перебуває у комунальній власності з різним статусом, в тому числі гуртожитків, яка зареєстрована Київською міською радою за вх. КО-2679 від 16 лютого 2012 року. До пропозиції додавалися підписні листи зі 1088 підписами членів київської громади.